Вода і Вогонь у хрустальному храмі

Вогонь і Вода ігри на двох

Вода і Вогонь у хрустальному храмі

У цьому світі безліч стереотипів. Кішки нібито не повинні дружити з собаками, хлопченята не повинні брати у свої ігри дівчаток, а вода і вогонь повинні і зовсім бути непримиренними ворогами. Що ж, якщо де і доречні якісь стереотипи, то тільки не в іграх серії Вогонь і Вода! Адже Хлопчик-вогонь і Дівчинка-вода відмінно ладнають, попри те, що виткані з різних, увесь час ворогуючих стихій.
І, між тим, дружба ця приносить непогані плоди! Адже у світі не існує таких випробувань, через які ці два персонажі культової гри не змогли б пройти разом. Але при цьому в грі Вогонь і Вода немає і жодного рівня, який героям вдалося б пройти поодинці. Значить, справа не лише в особистому героїзмі і мужності хлопців? Значить, їх дружба - це щось більше, що здатне зрушити гори і повернути річки назад?
Ігри Вогонь і Вода учать нас найголовнішому: умінню підтримувати один одного. Ідея того, що двоє друзів проходять через усі перешкоди РАЗОМ, протягає в кожній з ігор знаменитої серії, читається в кожному рівні, який хлопці долають удвох. Саме завдяки цьому гра Вогонь і Вода в Кришталевому храмі, як і інші епізоди знаменитої саги, не лише дозволяє цікаво провести час, але і учить найсвітлішим і добрішим почуттям.
Цього разу Хлопчик-вогонь і Дівчинка-вода вирішили відвідати таємничий Кришталевий храм. Привела їх туди слава про його красу, або їм відомо про це святилище більше, ніж усім іншим? Це не так важливо! Головне, що тепер їх(а разом з ними і тебе!) в Кришталевому храмі чекають приголомшливі пригоди.
Взагалі, якщо вже чесно, древні храми не дуже люблять, коли по них розгулюють без запрошення якісь незнайомі люди. Духи стихій, що живуть в цих храмах, адже поняття не мають, з якою метою і з якими думками приходить в старий храм та або інша людина. Зрозуміло, недовго думаючи, вони приймають його за мародера і намагаються захистити свої багатства від розграбування. Це цілком нормальна реакція, ось тільки що тепер робити нашим друзям? Вони те не збираються грабувати храм!
Навпаки, ті діаманти, що збирають вони на рівнях - це квінтесенція стихій, з яких виткані і вони самі. Це осколки великих Елементів, розкидані по світу, яким необхідно з'єднатися! А багатства і золото не цікавлять їх абсолютно. Але ось тільки духам цього не поясниш. Так і доводиться винаходити способи, щоб здолати перешкоди і уникнути розставлених на дорозі пасток.
Пастки, до речі, все приблизно однакові і усі призводять до падіння у басейн з тією або іншою смертоносною субстанцією. Ось тільки субстанції відрізняються по своїй дії. Басейн з водою смертельний тільки для Хлопчика-вогню - незважаючи на дружбу з Дівчинкою-водою, стихія його не переносить. А ось Дівчинка-вода, що природно, через басейн з водою може пробігти абсолютно спокійно - може навіть постояти в нім деякий час, і нічого з нею не станеться. Діаметрально протилежна ситуація з басейнами рідкого вогню. Зрозуміло, Хлопчикові-вогню вони не приносять ніякої шкоди! А ось Дівчинка-вода, потрапляючи в них, вмить випаровується. Втім, є і третій вид субстанції, що наповнює басейни - це зелений слиз. І вона в рівній мірі небезпечна і для Вогняного героя, і для його Водної подружки!
Рівні в грі відрізняються один від одного не лише розташуванням балкончиків і дверей, але і завданнями, які треба для проходження їх виконати. Дізнатися, яке завдання в майбутнього рівня, дуже легко! Досить подивитися на форму коштовного каменю, яким цей рівень відмічений на карті ігрового світу.
Якщо камінь виконаний у формі шестикутника, то тебе чекає класична аркада. Тобі потрібно буде всього лише провести Хлопчика-вогню і Дівчинку-воду до виходу якнайшвидше. Власне, критерій якості проходження рівня - якраз час, за який герої добралися від початкової точки до фінішних дверей(для кожного з них дверці свої). Саме цей час буде вказаний на карті ігрового світу біля значка рівня. Ти у будь-який момент можеш переграти будь-який з відкритих рівнів наново!
Рідкіснішими є рівні, які відмічені камінчиками у формі усіченого трикутника. Насправді, вони дуже навіть схожі на "шестикутні" рівні! Єдина відмінність - герої повинні рухатися синхронно. Так що, якщо попередні рівні ще можна хоч якось проходити одному, по черзі рухаючи героїв, то ось на рівнях з каменями у формі усіченого трикутника тобі точно доведеться грати разом з яким-небудь товаришем.
Ну і, нарешті, найрідкісніші рівні - ті, що позначені діамантами класичного ограновування. На цих рівнях тебе чекає квест. Для того, щоб пройти цей рівень, твоїм героям доведеться відшукати зелений діамант, і вже тільки після цього дістатися до виходу.

У грі Вогонь і Вода в Кришталевому Храмі дуже багато різних механізмів, якими раз у раз доводиться користуватися, щоб відкрити прохід або привести в рух ліфт. Управління ними не вимагає якихось специфічних знань і в основному є інтуїтивним. Для того, щоб активізувати кнопку, на неї потрібно встати, щоб перемістити важіль - пройти уздовж нього у напрямі цього переміщення. Намагайся не пропускати спускові важелі і кнопки - якщо механізм існує, то для проходження рівня він точно потрібний!
 

 Як грати :

 

Ти можеш грати в цю гру самостійно, а можеш запросити друга, щоб кожен з вас управляв своїм персонажем. Адже командувати Хлопчиком-вогнем і Дівчинкою-водою можна одночасно(хоча, зрозуміло, можна і по черзі - принаймні, на рівнях з шестикутним каменем). При цьому вогняний персонаж слухається стрілок(стрілки управо і вліво - рух вперед і назад, стрілка вгору - стрибок), що управляють, а водна дівчинка - комбінації WAD(A і D - рух вперед і назад, W - стрибок).
.